zondag 25 juni 2017

"Over logeren en konijntjes,..."


Het quiltwerkje,
dat nu overal ligt,
waar deze Goof is geweest,


is het Broderie Perse,
logeerpartijtje bij Opa en Oma,...


Het mag door gequilt worden,
en dat wordt gedaan uit de losse pols,
gewoon,
niet te  moeilijk,
net waar het hoofd en het hart,
 op dat moment zin in hebben,...


Soms doen de handen ook ineens iets,
waar het hoofd en het hart helemaal niet aan hebben gedacht,...

Bijzonder zoals het kan gaan,...


Voor het lapje aan de achterkant,
is gekozen voor Blackbird Designs.
Het is zo'n lapje,
waarvan je in eerste instantie denkt,
dat 't een borduurwerkje is.

En nou moet ik zeggen,...
dat ik een beetje aan het twijfelen ben geslagen,...

Want laatst vond ik bij 'De DijkQuiltster,
geweldig mooie Beatrix Potter lapjes,...


jeweetwel van Peter Rabbit,..
en die moesten mee,...

Maar bij nader inzien zijn ze ook heel leuk voor,...


hartjes,...


Oké,
deze Goof kan weer vooruit.

Fijne zondag allemaal,
en,



9 opmerkingen:

marion zei

wat een lieve lapjes.....

OmaSannie zei

Zucht... Daar verkopen ze ze dus.. Ik ben al jaaaaaaren op zoek naar twee specifieke Beatrix Porterlapjes, hoe toevallig BP....Zo geweldig, ik hou er zo van. Jaaaaaaaaaaaaaa voor de hartjes zijn ze te gek! liefs mijxxx

Bernadette van gils zei

Weer een heerlijk verhaaltje en dat worden leuke hartjes met die mooie lapjes van Beatrix Potter.
Fijne zondag en veel plezier met het doorquilten van je BP blok. De achterkant die je erbij hebt liggen vind ik erg mooi.
Groetjes
Bernadette

BezigeBijMirjam zei

Snoezige lapjes! Keuzes zijn vaak zo moeilijk te maken. Ik ben nu een kleine UFO aan het doorquilten. Het is toch een beetje herfstig weer. Wordt zo leuk! Waarom dit quiltje ook weer is blijven liggen? Natuurlijk omdat er altijd weer leuke patronen voorbij komen, waar ik dan weer eens geen weerstand aan kon bieden. Maar goed, dit quiltje komt dit jaar in ieder geval wel af. Fijne zondag!

wilma oud zei

Ja, een hele moeilijke keuze. Ik ben ook grote fan van Beatrix Potter. Vandaag is het weer lekker weer om te quilten. Fijne zondag. Groetjes Wilma

Wilma Kuin zei

Mooi lapje. Fijne zondag

Villa Zeezicht zei

Haha, heerlijk verhaaltje en wat geniet ik toch altijd van de manier waarop je je hart volgt :) Lieve groet!!

Floor zei

Zo schattig die popjes in het bedje. En dan die konijntjesstof, dacht gelijk "hartjes!"
Daar heb je ze nu ook voor gebruikt.

Brouwertjes quilts en meer zei

Leuk om te lezen Ingrid, zeker als je zelf in het Lake District ben, anderhalve mijl van Hill Top Farm, de eerste boerderij die Beatrix Potter kocht en waar ze ook een tijdje heeft gewoond.