vrijdag 1 april 2016

"Geluk is,..."


s'Morgensvroeg denken,
verse spinazie,
dat lijkt me lekker voor het avondeten.
De deur uitstappen en een paar meter verderop bij de groentekraam je slag slaan,...


Je keukenraam opengooien en genieten van je eigen tuintje,...


Horen dat er buiten,
een groot gezelschap vrolijk aan het lachen is.
Jong geluk staat op het punt te gaan trouwen.
Gave bruidswagen hè,...


Geluk is ook,
genieten van de grappige vlindertjes die zomaar 'ontstaan' door een paar stukjes stof,...


Geluk is ook,
voor de zoveelste keer een wandelingetje maken,
met Gootje.


Niet omdat zij moet,
nee,
'gewoon'
omdat je knietjes deze week goede zin hebben,
en het lopen heel goed lukt.


Geluk is,
samen stil staan op de Stadsbrug.


Zodat ik een foto kan maken van het uitzicht.
Terwijl ik denk,
het lijkt net of we op vakantie zijn,...
Jeetje,
dat is niet zo,
we zijn thuis,...

En als we dan weer thuis zijn,
dan is geluk ook weer,...


Genieten van het eerste block,
'She has wings'
van The Rowdy Flat Library Quilt,

Het block dat af is,...


En dat daar nu zo quasi nonchalant hangt te hangen,...

Wat kan geluk fijn zijn,
aldus een blije flapdrol,...
;o)

26 opmerkingen:

Marjolein den Boer zei

Ik geniet helemaal mee! Mooi geluk :-)

Marja zei

Geluk is dichtbij als je de gave hebt het te zien!

Groet,

Maria zei

En wat een geluk dat wij mee mogen lezen van je geweldige verhalen, al die mooie dingen mee kunnen bewonderen. Supergoof je bent super !!!!
Groetjes, Maria.

Anoniem zei

Zo hoort geluk te zijn ,met de kleine dingen in het leven.

Gr Annemarie.

Anny zei

Eet smakelijk! Zucht... Wat een prachtig blok!

Annie zei

Wat heerlijk, zo te kunnen genieten !
Ik geniet met je mee.

Sabine zei

GELUK kig😃

Mhalmavanwees zei

Geweldig en jij bent absoluut geen flapdrol, jij bent " een lekker wiefke". Geniet van al dat moois.

Evelyne zei

Weet je Ingrid dat is fantastisch is om van kleine dingen gelukkig te worden! Ik zat in mijn tuintje en spotte de eerste vlinder en een Hommel zat op de schuurdeur te genieten van het zonnetje, dat zijn voor mij echte geluksmomenten. Er zijn ook mensen die deze gave niet hebben en steeds maar meer en meer willen en nooit tevreden zijn en die kleine geluksmomentjes ontgaan. Ik ben blij dat ik dat wel heb!!!!
Je eerste blok ziet er Prachtig uit.En je bloementuitje wordt goed onderhouden je bloemen staan er vrolijk bij!

Lieve groetjes,
Evelyne

Rita zei

Helemaal mee eens, zeker op zo'n mooie dag als vandaag. Fijn weekend.

Vlijtige Handjes zei

Niks blije flapdrol......dat zijn de kersen......blijven genieten.

Wilma Kuin zei

Helemaal mee eens, blije flapdrol..
;0)

Heleni zei

Kijk, dat is nou de Kunst van het geluk zien en voelen....

Floor zei

Wat een geluk dat ik zo'n vrolijk blogje kan lezen!

Annelies zei

Geluk zit in kleine dingen.

Carolyn Johnson zei

The joy of a fresh air and stitching. A perfect day.

marijna zei

Wat kunnen gelukjes simpel zijn hé? Geluk nog lang verder van al die kleine gelukjes.Je thuis blijft een prachtige stad.

mieke zei

Geluk zit in genieten, van alle lieve leuke kleine en grote dingen.
Vandaag genoten van het wandelen met 2 van mijn kleindochers.
Fijn weekend, grtjs Mieke

Evelyne zei

Hi Ingrid hier ben ik nog een X, dit gaat niet over deze post, maar ik zit te kijken naar Mr Billings en op het patroon van Petra Prins lijkt het middenstuk meer een hexagon achtig iets terwijl bij jou en Judith het in een soort ruitpatroon is, zie ik dat verkeerd??

Lieve groetjes,
Evelyne

ivoorwit.blogspot.com zei

Als jij zo'n uitzicht hebt dan woon je op een superplek in Kampen!
Fijne dag, groetjes, Thea

marion anderson zei

geluk is.....jij...xx

mams logboek zei

Geluk zit in de kleine dingen ...als je ze maar wil zien ;-)
groetjes
Gerd

Anoniem zei

geluk is...lezen van blogjes van een lief creatief mens ,die ondanks veel verdriet weet te genieten van alle mooie kleine dingen die zoveel waard zijn om gezien te worden...en het dan ook nog gezellig deelt.....dankjewel lieve supergoof!!! ♥♥♥♥

Marijke zei

Geluk zit vaak in kleine dingen, de kunst is ze te zien! Lieverd jij verstaat die kunst!
fijne dag,
groetjes van Marijke

Annemieke zei

Dank voor je geluksmomentjes! Ik probeer ze ook iedere dag te zien en te delen, soms gaat het vanzelf en soms is het een kunst.
Groetjes
Annemieke

Hermie zei

Ik wens je nog heel veel van die geluksmomenten