zondag 24 april 2016

"Dilemma,..."



Je zou het niet zeggen,...
het lijkt immers zo'n mooi weer,


maar Gootje,


en Ik,
weten wel beter.
Wat een WIND,
Wat een REGEN,
Wat een HAGELBUIEN.
Op dit moment,
we zijn inmiddels weer thuis,
klettert de regen tegen de ramen.
Het is ons wederom gelukt,
om droog thuis te komen.
Goof,
zelfs nog iets droger,
want ze had net 'heur haar' gewassen voor de wandeling.
Die zijn nu droog.
Coupe storm,
dat wel,..
;o)

Tijd voor een kopje koffie,
koekje erbij voor Gootje,
en een quiltwerkje.

Ik ben bezig met,...


van Susan Smith,
patronen te verkrijgen bij Coriene (klik).
Gisteren is deel 3 gearriveerd,
geweldig mooi patroon.
:o)

Deel 1,


die hangt bij mij aan de muur,


aan een touwtje,...


met in het midden,...


Dit vrolijke vogeltje.
Voor deel 2 is er een ander dessin uit de knalrode stof geknipt.


het zijn deze keer 3 vogeltjes.

Als ik dit verhaaltje in het Suppergoofbloghuisje heb geplaatst,
ga ik verder met de bladeren.
En daarna?
Dan komen de bijtjes erbij,
en dan,
 kan ik eindelijk zien of de tere vleugels mooi uitkomen op de donkere ondergrond.
Een donkere stof die ik speciaal daarvoor heb uitgekozen.
SPANNEND.

En wat als ik het niet mooi vind?
Opnieuw beginnen met een lichtere stof?
Ik weet het nog niet,...

Fijne zondag allemaal,
en



7 opmerkingen:

ria vogelzang zei

Zo lief, dat patroon van Susan!
Maar ook de foto's van Margootje en schaduw-Ingrid.... ;)
Je bijen-vleugeltjes staan vast prachtig op die donkere achtergrond
Geniet ze! En al helemaal van dat echt Hollandse weer! Prachtig!!
Fijne steekjes-zondag.. :D
Zwaai!!!!!

ria vogelzang zei

Zo lief, dat patroon van Susan!
Maar ook de foto's van Margootje en schaduw-Ingrid.... ;)
Je bijen-vleugeltjes staan vast prachtig op die donkere achtergrond
Geniet ze! En al helemaal van dat echt Hollandse weer! Prachtig!!
Fijne steekjes-zondag.. :D
Zwaai!!!!!

marion anderson zei

ik zit hier ook heerlijk te quilten, geniet ervan, het word heel erg mooi...xxx

Anoniem zei

Het blijft spannend hoe het uiteindelijk word ,gewoon doorgaan en genieten.

Gr Sonja.

Evelyne zei

Nou het is bizar weer maar....heerlijk quilt weer! Geniet van je steekjes je quilt ziet er mooi uit. Volgens mij lijkt deze achtergrond op die van je tuintje.

Lieve groetjes,
Evelyne

Annelies zei

Mooie achtergrond hoor. Succes met het volgende blok !

Guusje, zei

Wat wordt de quilt prachtig. Ik ga er ook snel mee beginnen vind het een plaatje.