maandag 8 februari 2016

"Aan de wandel"


Goeiemorgen Nederland,
wij,
Gootje & ik,
zijn aan de wandel.
Rap hollen die kleine teckelpootjes,
de Stadsbrug over,...


Al het maandagmorgenverkeer gaat de andere kant op,
fietsers en auto's,
op
naar werk, school, of iets anders,...


Het waait heel hard,
het is maar goed dat die Kleine aan de lijn zit,
ze zou zo weg vliegen,...

We krijgen er 'n behoorlijk frisse neus van,...


Op naar huis,
Margootje heeft trek in een ontbijtje,
hondenbrokjes.
Goof lust ook wel wat,
maar graag iets anders dan Gootje,...
;o)

Fijne maandag allemaal,
en

12 opmerkingen:

Tilly zei

Wat een frisse start van de dag,gezellig zo met z'n tweetjes.
Fijne dag Ingrid. groetjes Tilly

Hubertine zei

Een goed begin van de week!

Bernadette van gils zei

Smakelijk eten samen. Dat hebben jullie wel verdiend na een ochtendwandeling met dit weer
groetjes
Bernadette

Willy zei

Heerlijk uitgewaaid.
Dan gaat een ontbijtje er wel in.

kaneeltje zei

Ik zie het al helemaal voor me....Gootje als een ballonnetje in de lucht zwevend..nou ja met dit weer niet echt zwevend. Spike (jack russell) en ik hebben al heerlijk gevoetbald vanmorgen in de wind.

Dawn zei

Have a great day! I hope it includes some sewing time and doggie cuddles.

Guusje, zei

Het is er erg mooi.

Annemieke zei

Fijn! Groetjes ook van een frisse Lizzy voor Margootje
en voor jou van
Annemieke

Marjolein den Boer zei

Dat is nog een lekker endje lopen om de brug over te steken :-) Gelukkig zijn jullie niet weggewaaid!!

Villa Zeezicht zei

Hihi, lekker uitgewaaid en fris aan een nieuwe dag :) Héérlijk!!

Lida zei

Heerlijk plek om uit te waaien, wij waren ook samen op stap Tara en ik, maar de avond laat ik aan de baas over, het waait hier nu niet meer het stormt! Groetjes
Lida

mams logboek zei

Ja het is een weertje om uit te waaien en op het moment in Vlaanderen ook om uit te regenen...En dan fris en monter de dag in. Hondenbrokjes moeten toch iets lekkers hebben hoor ! Mijn zoon heeft ze ooit geproefd , hij zat gezellig de brokjes te delen tussen de hond en hemzelf. En zijn mond zat er vol van ...jaren geleden ;-D