donderdag 4 juni 2015

"NIEUWSFLITS"


De laatste NIEUWTJES voor Iedereen die,
 de komende weken 'n gezellige dag wil hebben,...

Spring in de auto,
op de fiets,
 brommer,
 scooter,
in luchtballon of helicopter,
 roeiboot, speedboot,...
op de bakfiets of pak,
doodgewoon de benenwagen.

Waar naar toe?
Wat dacht je van,...


Zaterdag 6 juni Workshop 'Ramen Lappen' & 'n kleine Supergoof Trunkshow bij


Zondag 7 juni Supergoof Trunkshow bij 
Deze show zat vol,
maar is nu op verzoek en vanwege 't beloofde mooie weer,
verplaatst naar Wendy's Parasolpark,
waar nog veeeeeel meer plaats is,...
Mocht er onverhoopt een drupjen vallen,
dan is er ook 'n paviljoen opgezet.

Op komende woensdag geen bezoekje aan Ons Mam,
dat doe ik 'n andere dag,
;o)


Want,...
Woensdag 10 juni Workshop 'Ramen Lappen' & 'n kleine Supergoof Trunkshow bij

En op zaterdag 13 juni,...
Supergoof Trunkshow bij Atelier Salgarollo in België


Dan mogen er weer 'n stel quilts mee,...
Hoeveel?
Ik schat zo'n stuk of 20,
met evenveel verhalen natuurlijk,...
Want quilts,...
Lappendekens,...
horen bij mijn leven.
En daardoor bij alle Lieve Schatten om me heen.

Misschien tot dan?
:o)
Kijk voor meer Workshops van Quilt Juffie Goof,
 zoals,
'Ramen Lappen en de Konijnenfamilie-appliqueerworkshop,
&
 de Supergoof Trunkshows,
in juli,
september, oktober en november,...
eventueel,
op de lijst aan de rechterkant van dit blog.

Tot de volgende keer,
en,
toch maar even voor de duidelijkheid,...
Margootje gaat NIET mee naar de Workshops & Trunkshows.
Daar is ze nog te klein voor,...



20 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

Zo zo Supergoof jij hebt het er maar druk mee. Veel plezier op al die leuke dagen. Dat wordt weer genirten voor jou en de deelnemers
Kan Margootje wel zo lang zonder haar vrouwtje?
Groetjes
Bernadette

Supergoof zei

hihi,
;o)

Supergoof zei

Hoi Bernadette, ja hoor, Margootje kan heel goed zonder mij, want Spierballenzoon en ik leggen de agenda's naast mekaar, als ik weg ben, is hij thuis, en omgekeerd ook.
;o)

Bizzy Martine zei

Dag Ingrid,
Ik heb geduld moeten hebben, maar eindelijk kom je naar Westerlo!!!
Ik tel vol ongeduld af!!!!
Tot volgende week.
Grtjs, Martine

Supergoof zei

ja leuk hè Martine, ik zit hier ook met een Big Smile!
:o)

marion anderson zei

bezig bijtje, je gaat weer heel veel meisjesmensjes een dag van hun leven bezorgen, zorg je ook goed voor jezelf meis ? met al die drukte ja he ? , knufjes xxx

Supergoof zei

Dat doe ik Lieverd, BELOOFD!
xxx

Bezig Plus zei

Veel plezierige uurtjes gewenst enne ik hoop ook een keer te kunnen komen als je eens in het Westen komt,
Steekjesgroetjes Anje.

Supergoof zei

Hoi Anje 5 juli ben ik in Den Dolder, of is dat nog niet ver genoeg,....?
;o)

Kath zei

There will be many dissapointed Margootje fans :-)

Carin Wijnand zei

Wat is Margootje al parmantig groot geworden ;) Heerlijk koppie zit erop !

BillieBee (billiemick) zei

Gorgeous photos and such a cute puppy.

Jocelyn zei

Beautiful pictures, beautiful quilts and cute pup!

Anny zei

Oh, je hebt het er maar druk mee! Wat is Margootje toch een schatje. Voorzichtig hoor als je haar wel gaat meenemen in de auto. Hier zitten de hondjes altijd in een speciale dierengordel. En Lizzy moet zelfs in een bench omdat ze zich zelfs nog ophangt aan een tuigje.
Ik was ondanks alles deze week toch weer onder de indruk van je diamantblok. Al die ieniemieniestukjes, pfft, ik doe het je niet na hoor al dat kleine spul.

Supergoof zei

They Will understand,... ;o)

Supergoof zei

Ja ze is zeer zeker een parmantige troela! :o)

Supergoof zei

Thank You BillieBee! Nice to See You here!

Supergoof zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Supergoof zei

Thanks! :-)

Supergoof zei

Hoi Anny ik ben me aan het beraden over speciale autogordels en hondenzitjes. En de diamanten zijn zo klein,....