woensdag 18 februari 2015

"Nieuwsflits"


JIPPIE,
het is zo ver,
Supergoof gaat op stap met haar grote manden vol met quilts.
Op naar de quiltwinkels,
waar lieve enthousiaste quiltsters wachten op de verhalen en de quilts natuurlijk.

De quilts die je 'gewoon' op schoot hebt, 
terwijl deze Goof staat te vertellen.
En dat allemaal in 'n gezellige quiltwinkel.
Dat kan niet anders dan een heerlijk dagje uit zijn.

Het eerste adres is,.........


"ATELIER DE WITTE PIMPERNEL"
dat bijna aan de prachtige IJssel ligt.

Alle informatie & foto's over De Witte Pimpernel vind je HIER (klik)
Info voor het aanmelden van de Supergoof Trunkshow komt te voorschijn,
als je op het roze bordje 'activiteiten' 
klikt.


Wanneer de Supergoof Trunkshow gaat beginnen?

Op zaterdagmiddag 28 maart bij De Witte Pimpernel.
Heerlijk,
dan is het LENTE.

Fijne woensdag,
en

12 opmerkingen:

Bernadette van gils zei

O wat leuk. Veel plezier bij De Witte Pimpernel, doe haar de hartelijke groetjes van mij. Ze zit om een prachtig stukje van Nederland. Mocht je oppas nodig hebben voor je puppy dan laat maar weten. Beertje en ik willen dat best doen :-)

Groetjes
Bernadette

Saskia Smit zei

Met deze tour zul je weer een hoop mensen blij maken!

Anoniem zei

O heeeeerlijk, je kunt zo leuk vertellen. Breng je de Dollies ook mee. Die zie ik nooit meer op je blog...
Lianne

Supergoof zei

Lianne, de Dancing Dollies neem ik nooit mee, een Lieve Schat heeft die gekregen.

Anoniem zei

Ha Goof, wat tof dat je dat weer gaat doen! Ik ga proberen om erbij te zijn hoor, ergens! Geniet altijd enorm van je gezellige verhalen en foto's. Wil die quilts heeel graag in het echt zien en jou ook natuurlijk ;) groetjes Mirjam uit het midden des lands.

Anoniem zei

Dat is een bofkont. En het moet wel iemand zijn die je heeeeel lief vindt. Wat een schat ben je toch, dat je die zomaar weggeeft. Maar...dat wist ik eigenlijk al. Zit niks anders op dan hem zelf maar af te maken, ik ben over de helft.......Indertijd door jouw aangestoken met het dansende virus. Intussen wel 2 andere quilts gemaakt. Is dat een excuus???
Liefs
Lianne
Hoop je binnenkort bij mij in de buurt te zien. En anders bij Dorry? Heb een workshop bij haar afgesproken eind deze maand. Heb er erg veel zin in.

Ria zei

Echt om van te genieten! Mag ik vragen hoe ik op jouw Facebook kom? groetjes Ria

BezigeBijMirjam zei

Mag ik vragen wie Mirjam uit het midden des lands is? Ik heet ook Mirjam en woon ook in het midden van het land. Grappig!

BezigeBijMirjam zei

Succes Ingrid met de trunkshows. Misschien als je iets dichterbij mij in de buurt komt dat ik ook kom kijken. Liefs, Mirjam

Anoniem zei

Haha dat is inderdaad grappig! Deze Mirjam woont in de buurt van Barneveld :)

sylvia zei

Oh leuk, in Oene!!! Daar heb ik ooit voor het eerst jouw quilts gezien!!! En jou toen nog niet.......:)
En je komt naar Noord Holland, las ik in de Sampler nieuwsbrief, das een eind weg voor jou, meis!!!
Liefs, Syl

corrie zei

Jaaaaaaa ik ben er bij kreeg vandaag de bevestiging van de sampler heerlijke voor pret tot 11 april ga jou en je mooie quilts nu in het echt zien en natuurlijk je meesterlijke verhaaltjes
Liefs corrie